Адресна правова допомога від юристів системи БПД: як працює ця послуга в умовах воєнного стану
Доступність правової допомоги – один із основоположних та незмінних принципів роботи системи надання безоплатної правової допомоги. Вона досягається розгалуженою мережею точок доступу, роботою контакт-центру 0 800 213 103 та онлайн-сервісами та можливістю отримати адресну допомогу.
Інколи задля вирішення правового питання необхідне живе спілкування клієнта з фахівцем системи БПД. Але що робити, якщо людина не може дістатись найближчої точки доступу або не в змозі скористатись онлайн-сервісами?
Саме на цей випадок і передбачена адресна правова допомога. Її суть полягає у тому, що людина може зателефонувати до контактного центру системи БПД за номером 0 800 213 103 або до бюро та залишити запит на отримання адресної правової допомоги. У таких випадках юристи бюро приходять до місця проживання чи перебування клієнта, аби роз’яснити юридичні аспекти порушеного питання.
«В окремих життєвих ситуаціях можливість отримати адресну правову допомогу для людини є чи не єдиним способом вирішити своє правове питання. Багато осіб похилого віку, особливо одиноких, маломобільні групи населення просто фізично не можуть звернутися до бюро правової допомоги. Тому після отримання звернення про надання адресної правової допомоги працівники бюро узгоджують з людиною місце, дату та час надання їй такої допомоги та здійснюють виїзд до місця проживання чи перебування особи», – розповіла начальниця управління забезпечення доступу до правової допомоги Наталія Марчук.
Як залишити запит на отримання адресної правової допомоги
Зателефонувати до контактного центру системи БПД 0 800 213 103
Або зателефонувати до бюро правової допомоги (дізнатися номери телефонів та актуальну інформацію про режими роботи можна на мапі, яка регулярно оновлюється https://bit.ly/bpd_buro)
Послуга адресної правової допомоги доступна у всіх регіонах, підконтрольних Уряду.
Детальніше як працює ця послуга в умовах воєнного стану і наскільки вона популярна на сайті Міністерства юстиції.