Спільнота «Бізнес без бар’єрів» підтримала комунікаційну кампанію «Ти як?»
Ти як? – питають у своїх працівників, клієнтів, гостей, відвідувачів, пасажирів, читачів учасники спільноти «Бізнес без бар’єрів».
Так, ролики про ментальне здоров’я транслює у своїх магазинах рітейлер побутової техніки та електроніки «Фокстрот».
Ви точно побачите їх на екранах АЗК мережі SOCAR Energy Ukraine. На касах та в торгових залах мережі магазинів «Фора». У відділеннях ПриватБанку.
Заклик піклуватися про ментальне здоров’я є у всіх магазинах АТБ, у вагонах Інтерсіті та на вокзалах «Укрзалізниці».
Національна книжклва пдатформа Yakaboo у кожне своє замовлення вкладає закладинки з QR-кодом на спеціальну сторінку Ти як? Дякуємо Міжнародній організації з міграції (МОМ) за підтримку у втіленні цієї ініціативи.
Ощадбанк запустив спеціальну сторінку на внутрішньому ресурсі для підтримки ментального здоров’я співробітників.
Дякуємо кожному учаснику спільноти, що стаєте для українців провідниками у світ піклування про ментальне здоров’я. А ще – за ваш креатив і щирість у дружніх постах у соціальних мережах.
Далі буде. Попереду багато цікавого та такого, що навмисне не придумаєш.
Комунікаційна кампанія Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» за ініціативою Олена Зеленська реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота з 22-х компаній, яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.