Прозорість та підзвітність
У питанні використання коштів державного та місцевого бюджетів потрібно діяти злагоджено, відкрито і прозоро. Робота групи «Прозорість та підзвітність» триває, це не каральний орган, а орган конструктивної взаємодії та ефективного використання бюджетних ресурсів в складні воєнні часи.
Саме з метою моніторингу та контролю за належним використанням бюджетних коштів усіх рівнів, недопущення корупційних проявів, на виконання вимог рішень засідання робочої групи «Прозорість та підзвітність» спеціалістами відповідного напрямку Роздільнянської районної військової адміністрації проводиться щотижневий моніторинг публічних закупівель, що оголошені територіальними громадами.
Так за період з 17 по 24 січня 2024 року спеціалістами відпрацьовано 99 закупівель на загальну суму 20577.5 тис. грн. із них:
Роздільнянська територіальна громада -34 закупівлі на суму 13316,4 тис. грн.
Великомихайлівська територіальна громада -19 закупівель на суму 2619,1 тис. грн.
Цебриківська територіальна громада -14 закупівель на суму 1525,7 тис. грн.
Захарівська територіальна громада – 5 закупівель на суму 1573,8 тис. грн.
Лиманська територіальна громада -18 закупівель на суму 1196,9 тис. грн
Затишанська територіальна громада – 5 закупівель на суму 279,4 тис. грн
Великоплосківська територіальна громада – 4 закупівлі на суму 66,2 тис. грн.
Спеціалістами проведено аналіз по кожному виду закупівлі.
- енергоносії – 25 закупівель на суму 15926,8 тис. грн, в тому числі :
за природний газ -8 закупівель на суму 946,1 тис. грн;
за електроенергію – 16 закупівель на суму 3630,7 тис. грн;
за опалення – 1 закупівля на суму 11350,0 тис. грн;
- комунальні послуги (водопостачання, сміття, охорона)-13 закупівель на суму 295,9 тис. грн;
- дизельне паливо -1 закупівля на суму 99,6 тис. грн;
- на охорону здоров’я -5 закупівель на суму 540,9 тис. грн;
- дитяче харчування- 1 закупівля на суму 143,9 тис. грн
- засоби гігієни для лежачих хворих- 4 закупівлі на суму458,0 тис. грн
- медикаменти-3 закупівлі на суму 177,9 тис. грн
- послуги інтернет зв’язку – 6 закупівель на суму 261,5 тис. грн;
- на освіту -6 закупівель на суму 81,2 тис. грн;
- на канцелярські товари – 6 закупівель на суму 28,95 тис. грн
- програмне забезпечення-6 закупівель на суму 152,8 тис. грн.
- послуги з благоустрою населених пунктів ( очищення від снігу) – 1 закупівлі на суму – 89,8 тис, грн
- на енергозберігаючі заходи та господарські товари-7 закупівель на суму 190,9 тис. грн.
- продукти харчування – 15 закупівель на суму 2087,0 тис. грн;
До територіальних громад направлені відповідні листи для отримання роз’яснень щодо доцільності закупівель та обґрунтування цін на оголошені закупівлі продуктів харчування для закладів освіти. Проведено аналіз та порівняння з середнім закупівельним цінам по регіону. Надано відповідні рекомендації щодо застосування середніх цін на продукти харчування при розрахунку потреби в коштах.
Керівництво Роздільнянської РВА продовжує працювати у напрямку аналізу бюджетних витрат на предмет їх доцільності.