1. /
  2. Новини
  3. /
  4. Новини
  5. /
  6. Безбар’єрна комунікація – навичка,...

Безбар’єрна комунікація – навичка, яку необхідно тренувати

Часто ми ображаємо словом, не маючи такої мети. Одна із найпоширеніших помилок – казати «люди з вадами…», наприклад, «люди з вадами зору», «люди з вадами слуху» тощо.

Але слово «вади» має негативний відтінок. Наприклад, під вадами характеру ми маємо на увазі риси, які не найкраще характеризують людину і які нам некомфортні.

✔️ Коректним визначенням буде «людина з порушеннями…», зокрема, «людина з порушеннями зору», «людина з порушеннями слуху».

Слова «сліпий» або «глухий» не можуть бути альтернативою на позначення цих порушень, адже суперечать одному з ключових правил безбар’єрної комунікації – people-first language 📲https://bf.in.ua/rules/human-first

📕 Дізнавайтеся більше у «Довіднику безбар’єрності» (https://bf.in.ua) – гіді з толерантної взаємодії, створеному за ініціативою першої леді Олена Зеленська.

#bezbariernist#безбарєрність#barrierfree

#бізнесбезбарєрів