Ти не один
Це те, що дуже важливо знати й відчувати захисникам і захисницям, коли вони повертаються з фронту до родини, друзів, старої чи нової роботи.
А ще це слоган масштабного соціального проєкту «Життя після шрамів», який запускає учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» 1+1 media.
«Життя після шрамів» матиме різноманітні формати: спецпроєкти на диджитал-платформах і Київстар ТБ, соціальна реклама, тематичні партнерства з українським бізнесом, інтеграції в телевізійні програми й рубрики тощо.
«Проєкт є важливим кроком у розбудові суспільства без барʼєрів й у створенні сприятливих умов для ветеранів та ветеранок, допомагаючи їм успішно інтегруватися в цивільне життя та впоратися з проблемами, які виникають на цьому шляху», – зазначив Ярослав Пахольчук, генеральний директор 1+1 media.
Першим кроком стане поява практичного диджитал-довідника для роботодавців. Мета створення онлайн-документа – зібрати унікальний досвід українського бізнесу у взаємодії з працівниками з бойовим досвідом. А ще – надихнути компанії, які тільки починають системно рухатися у цьому напрямку.
Ресурс, розроблений спільно з robota.ua, міститиме практичні рекомендації, кейси й стратегії бізнесів, які успішно адаптували свої робочі процеси й політики для інтеграції захисників і захисниць у свої команди.
Долучитися до створення диджитал-довідника «Життя після шрамів» можуть українські бізнеси, які мають релевантний досвід з реінтеграції працівників, які повернулися з фронту. Заповнити анкету можна за посиланням https://forms.gle/qrLQBfHi4ejRqJqv9
Збір кейсів триватиме до кінця 2024 року.
Проєкт реалізується за підтримки Мінветеранів та компаній-учасниць спільноти «Бізнес без бар’єрів», ГО Безбар’єрність.
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.