Фокстрот, учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів», впроваджує у магазинах мережі сервіс для комунікації з покупцями, які спілкуються жестовою мовою
Щоб ним скористатись, потрібно звернутися до співробітника магазину, який за допомогою спеціального додатку зв’яжеться з онлайн-перекладачем по відео. Перекладач транслюватиме жестовою мовою для відвідувача все, що говорить співробітник мережі. І відповідно, озвучуватиме голосом те, що жестовою мовою відповідатиме відвідувач.
Інший спосіб – відсканувати QR-код за допомогою додатку «Перекладач ЖМ» на смартфоні та розпочати діалог з експертом мережі та перекладачем. QR-коди розміщені на території магазинів в зонах, де відвідувачі найчастіше можуть потребувати консультації.
Більше про новий сервіс, адреси, де він уже доступний, – у матеріалі на спеціальній сторінці Дія.Бізнес – «Бізнес без бар’єрів» у воєнний час» https://bit.ly/3O4nQZs
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота з 22-х компаній, яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.