Як змінити свої дані в реєстрі застрахованих осіб на порталі е-послуг Пенсійного фонду України?
Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр) є унікальною базою даних, що постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані, взаємодіє з іншими базами даних та реєстрами. Дані до Реєстру вносяться на підставі відомостей, що надходять з джерел, визначених ст. 18 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Інформація з Реєстру використовується для призначення пенсій, всіх видів державної соціальної допомоги, субсидій та пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.
Для кожної застрахованої особи, Пенсійний фонд створює окрему облікову картку і присвоює їй власний унікальний номер. У цій картці накопичується інформація, яка відображає її статус у системі пенсійного страхування та соціального захисту. Кожна застрахована особа може отримати доступ до своїх даних у Реєстрі через portal.pfu.gov.ua вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
У разі виявлення помилок або застарілих даних (наприклад, неточності у даті народження, паспортних даних чи адреси місця проживання) потрібно подати «анкету для внесення змін до реєстру застрахованих осіб», додавши документи, що підтверджують необхідність уточнення (наприклад, паспорт, свідоцтво про шлюб). Подати анкету можна особисто — звернувшись до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду, або дистанційно — через вебпортал електронних послуг ПФУ.
Як подати анкету на вебпорталі Пенсійного фонду?
Для цього необхідно:
– авторизуватися на portal.pfu.gov.ua за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
– у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в реєстрі застрахованих осіб»;
– заповнити форму анкети;
– дати згоду на на передачу та обробку персональних даних;
– прикріпити скан-копію паспорта, а також документів що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, витяг з реєстру територіальної громади);
– підписати анкету КЕП;
– натиснути кнопку «Відправити до ПФУ» (після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ»).
Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець Пенсійного фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу «Виконано».