1. /
  2. Новини
  3. /
  4. Новини
  5. /
  6. Для забезпечення можливості перевірки...

Для забезпечення можливості перевірки та отримання копій цифровихдокументів у застосунку «Дія»

Як працює Дія QR:

Компанія/орган створює в особистому кабінеті на порталі Дія QR-код, щоб клієнти могли поділитися своїми документами на порталі Дія в декілька кліків.

Користувач відкриває сканер у Дії, наводить на QR-код, який компанія розмістить у себе, сканує, в Дії з’явиться запит на цей перелік документів. Після підтвердження за допомогою Дія. Підпис підписує документи та зі свого мобільного пристрою відправляє дані на електронну пошту запитувача.

Для підключення вам потрібно буде зайти на Портал: https://diia.gov.ua/services/diyaqr

Відео інструкція є за цим посиланням: https://paperless.diia.gov.ua/instruction/diyaqr

Налаштування:

☝🏻 Авторизуватися на Порталі Дія за допомогою КЕП керівника організації/ФОП.

Якщо ви авторизуєтесь на Порталі вперше – необхідно заповнити дані профілю (ел. пошта, телефон, паспортні дані).

☝🏻 Після успішної авторизації перейти до “Відомості про мене” – “Бізнес” – “Мої Дія.QR”.

☝🏻 Ознайомитись із умовами публічної оферти та підписати заяву про приєднання за допомогою КЕП керівника організації/ФОП.

☝🏻 Створити відділення (місце запиту документів у відвідувачів / користувачів).

Обов’язково: якщо ваша громада (міська/сільська/селищна рада) підключає декількох партнерів (наприклад бібліотеку, музей, будинок культури, цнап або інші) в такому разі в полі відділення ви повинні зазначити назву партнера для якого робите QR код.

Якщо підключає юридична особа або ФОП також зазначає назву відділення для якого створює код.

☝🏻 Створити послугу та визначити перелік документів, копії яких необхідні для отримання послуг.

Важливо. Для створення кожного QR-коду на Порталі Дія треба внести відповідну назву послуги, для якої запитується той або інший пакет документів. Назва послуги надає організації можливість повідомити користувача/відвідувача про мету обробки його персональних даних. 

Після сканування QR-коду користувач ознайомиться із найменуванням організації-запитувача, назвою послуги, для якої запитуються дані, та переліком документів, що запитуються.

Послуги можна назвати таким чином (приклади):

 • Надання адміністративних послуг у ЦНАПі

 • Надання медичних послуг

 • Вступ до навчального закладу

Послуги які будуть зазначені як “Впровадження Дії”, “Е-паспорт” “Паспорт / РНОКПП” і т.д. – будуть видалятися.

Крім цього, зверніть увагу:

Якщо користувач в Дії має лише е-паспорт, а у Дія.QR ви запитуєте у нього додатково свідоцтво про народження дитини – користувач після сканування отримає помилку. Саме тому рекомендуємо для таких випадків мати QR-код під окремий документ.

Перед визначенням переліку документів перевірте наявність законних підстав для отримання та обробки таких персональних даних згідно ЗУ “Про захист персональних даних”.

☝🏻 Отримати QR-код у кабінеті (Налаштування послуги – завантажити SVG/PDF).