1. /
  2. Новини
  3. /
  4. Новини
  5. /
  6. В ДТЕК пояснили чому...

В ДТЕК пояснили чому важливо вчасно передавати покази електролічильників і як зручніше це робити

Вчасно передані покази лічильників дають змогу ДТЕК Одеські електромережі зафіксувати реальні об’єми споживання електроенергії, постачальникам − сформувати платіжки, а клієнтам − сплачувати за реально спожиті кіловати. Для того, щоб надсилати дані було зручно та швидко, в компанії працюють дистанційні сервіси. Вони не вимагають особистої присутності в офісах та працюють 24/7, що особливо актуально у воєнний час та з огляду на ризики повітряних ударів. Найпростіший з існуючих сервісів – чат-бот у Viber та Telegram, який дозволяє передати покази та отримати послуги компанії у декілька кліків.

v-dtek-poyasnili-chomu-vazhlivo-vchasno-peredavati-pokazi-elektrolichilnikiv-i-yak-zruchnishe-ce-robiti-1

«Покази електролічильника потрібно передавати щомісяця. Завдяки надісланій інформації, ДТЕК Одеські електромережі фіксує об’єми спожитої електроенергії, а на їх основі постачальник формує платіжки. Якщо клієнт не надав вчасно інформацію, то нарахування йому здійснюють, виходячи із прогнозного (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання», — пояснили в компанії.

Сьогодні в ДТЕК Одеські електромережі цілодобово працюють декілька дистанційних інструментів передачі показів лічильників. Це, зокрема, спеціальна форма на сайті, особистий кабінет, телефонний зв’язок. Ними активно користуються клієнти компанії.

Найзручнішим вважається чат-бот у Viber та Telegram. Майже 50% користувачів передають покази власного електроспоживання саме за його допомогою. Для того, щоб почати користуватися чат-ботом необхідно:

  • у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Одеські електромережі»;
  • пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
  • обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію;

Наразі за допомогою чат-боту ДТЕК Одеські електромережі в Viber та Telegram також можна залишити звернення про відсутність електроенергії та замовити послуги щодо розподілу (заміну/налаштування лічильника, його опломбування/розпломбування, повідомити про проблеми з лічильником тощо).

Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.