1. /
  2. Новини
  3. /
  4. Новини
  5. /
  6. Інструкція щодо віддаленого відкриття...

Інструкція щодо віддаленого відкриття рахунка та зміни способу отримання пенсії через вебпортал Пенсійного фонду України для одержувачів, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях

Крок 1. Зареєструйтеся у системі Приват24

  • Завантажте застосунок Приват24 через App Store або Google Play; 
  • Пройдіть реєстрацію у Приват24. Дотримуйтесь зазначених на екрані вказівок;
  • Сфотографуйтесь за допомогою камери телефона. Дотримуйтесь зазначених на екрані вказівок та переконайтесь, що фото чітке та у кадр вміщається усе обличчя; 
  • Заповніть Ваші анкетні дані;
  • Додайте оригінал довідки РНОКПП (ІПН) або штамп відмови від РНОКПП (ІПН); 
  •  Додайте оригінал ідентифікуючого документу; 

майте під рукою необхідні документи:

довідка РНОКПП (ІПН) або відмови від РНОКПП (ІПН);

один з наступних ідентифікуючих документів:

– Біометричний закордонний паспорт громадянина України 

АБО

– Загальногромадянський паспорт-книжечка + водійське посвідчення 

АБО

– ID-картка + витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання.

  • Заповніть Ваші особисті дані. Після успішної перевірки, на головній сторінці з’явиться повідомлення “Документи перевірено”; 
  • Заплануйте відеодзвінок з банком. Дотримуйтесь інструкцій та очікуйте на дзвінок з банку для проведення відеоверифікації;
  • Прийміть відеодзвінок від банку. Для цього: 

– налаштуйте стабільне інтернет-з’єднання;

– перевірте доступ до камери та мікрофону, переконайтесь що вони працюють; 

– розташуйтесь так, щоб при розмові з операторам не було третіх осіб в приміщенні;

– майте під рукою необхідні документи:

один з наступних ідентифікуючих документів:

– Біометричний закордонний паспорт громадянина України 

АБО

– Загальногромадянський паспорт-книжечка + водійське посвідчення 

АБО

– ID-картка + витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання.

– чесно відповідайте на запитання оператора. 

  • Підпишіть документи.

Крок 2. Оформіть Digital картку

  • Авторизуйтесь у Приват24;
  • У меню «Гаманець» натисніть «Додати» та виберіть «Digital картка»;
  • Виберіть тип картки, який плануєте оформити («Кредитну» чи «Дебетову»), платіжну систему та валюту.

Нову картку ви побачите в гаманці протягом 10 хв. і відразу зможете додати до Apple Pay чи Google Pay.

Відеоінструкція: https://privatbank.ua/digital-card 

Крок 3. Подання заяви про зміну способу виплати через вебпортал ПФУ

  • Зареєструйтеся на сайті Пенсійного фонду. Для цього перейдіть на вебпортал Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua  та зареєструйтеся в особистому кабінеті за допомогою КЕП (як отримати КЕП – див. нижче);
  • Зайдіть до меню «Внесення змін до пенсійної справи» та оберіть «Заява про зміну способу пенсії». Заповніть необхідну інформацію та підвантажте документи, сформуйте заяву.

Отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП)

  • Перейдіть на https://acsk.privatbank.ua ;
  • Зайдіть до меню «Сертифікати»/«Особисті». Пройдіть авторизацію в системі;
  • У меню натисніть «Отримати новий», перевірте коректність своїх даних та натисніть «Дані вірні». Здійсніть необхідні дії для генерації КЕП.

АБО

  • Перейдіть на https://next.privat24.ua  та авторизуйтеся в системі Приват24;
  • Зайдіть до меню «Бізнес»/«Електронно цифровий підпис для фізособи». Перевірте коректність своїх даних та натисніть «Дані вірні». Здійсніть необхідні дії для генерації КЕП.

Відеоінструкція: https://youtu.be/LMyrLEDKhEY