Територіальний сервісний центр 5146 інформує: За пів року сервісні центри МВС виготовили понад 35 тисяч посвідчень водія, замовлених онлайн
Сьогодні рівно пів року, як сервісні центри МВС та ДП «ІНФОТЕХ» надають онлайн-послугу обміну або відновлення посвідчення водія онлайн під час дії воєнного стану в Україні.
З моменту відновлення послуги у жовтні 2022 року по початок квітня 2023 року сервісні центри МВС отримали 39 599 заявок на обмін або відновлення посвідчення водія через Електронний кабінет водія. Адміністратори наших закладів розглянули ці онлайн-заявки і схвалили виготовлення 35 575 посвідчень водія. З них майже 18 тисяч водійських було доставлено замовникам послуги через АТ «Укрпошта».
Найчастіше замовники онлайн-послуги обміну посвідчення водія перепитують про терміни розгляду заявок і про статуси в розділі «Мої послуги».
Терміни розгляду заявки — до 10 днів. Але на час дії воєнного стану терміни розгляду і надання послуги можуть бути продовжені через обставини непереборної сили, такі як часті повітряні тривоги або відключення електроенергії. Робимо все можливе, щоб розглядати онлайн-заявки у стислі терміни і виготовляти нове посвідчення водія якомога оперативніше.
Статуси розгляду заявки обміну посвідчення водія онлайн
Коли людина подає онлайн-заявку на обмін посвідчення водія через електронний кабінет водія, вона проходить спочатку такі етапи:
- заявка відправлена в сервісний центр МВС;
- заявка отримана в сервісному центрі МВС;
- взято в роботу.
Після опрацювання заявки адміністратором сервісного центру МВС її статус в розділі «Мої послуги» може змінитись на успішний або не дуже. У статусі це відображається двома способами:
- виготовлено посвідчення водія;
або
- відмовлено у виготовленні посвідчення водія.
Причини відмови можуть бути різними і вони завжди вказані у поясненні до відмови. Кожен користувач Електронного кабінету водія може переглянути свою причину відмови. За пів року таких заявок із відмовами у сервісних центрів МВС було 3 671.
У разі успішного розгляду і виготовлення посвідчення водія замовник послуги отримує посвідчення водія або особисто у сервісному центрі МВС, який обрав при оформленні заявки, або через посилку АТ «Укрпошта». Якщо замовлення включає логістичні витрати, то в розділі «Мої послуги» біля слова «Доставка», з’явиться трек-номер (ТТН) відправлення. Відповідно, водій може самостійно відслідковувати посилку через сервіси національного поштового оператора.
Тільки після отримання посвідчення водія або посилки статус в розділі «Мої послуги» може змінитись на «Опрацьовано». Одразу ж новий документ автоматично підтягнеться до застосунку Дія та Електронного кабінету водія та відображатиметься правильно.
Коли замовлення онлайн-послуги не є можливим
Існує також вірогідність, що для водія, який хоче обміняти своє посвідчення, онлайн-послуга не є доступною.
Система сповіщає про це ще на тому етапі, коли людина пробує оформити заявку. Наприклад, коли в реєстрах недостатньо інформації для оформлення онлайн-послуги, коли відображаються неактуальні дані або інформація про документ відсутня в Електронному кабінеті водія.
Усі ці сповіщення означають, що треба звернутись особисто до будь-якого зручного сервісного центру МВС. Ці сповіщення не означають, що послуга не надається на території України. Кожен користувач Електронного кабінету водія бачить виключно свою інформацію і тільки про себе. І якщо сервіс вказує на неможливість оформлення заявки онлайн, то варто звернутись офлайн.
Більше інформації про те, як оформити онлайн заявку можна знайти в розділі «Чи можна онлайн обміняти посвідчення водія». Він містить відеоінструкцію, яка може бути корисною.
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання можна знайти на сайті.