1. /
  2. Новини
  3. /
  4. Новини
  5. /
  6. Територіальний сервісний центр 5146...

Територіальний сервісний центр 5146 інформує: Микола Рудик розповів про майбутні зміни в складанні іспитів

Одна зі складових якісної та ефективної підготовки майбутніх водіїв – це взаємодія сервісних центрів МВС з автошколами.

Для налагодження такої співпраці на базі регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області відбулася нарада з представниками автошкіл регіону за участі начальника Головного сервісного центру МВС Миколи Рудика.

Крім роз’яснення поточних питань, які цікавлять представників навчальних закладів щодо здійснення їх діяльності, Микола Рудик розповів про ряд змін, що вже незабаром чекають кандидатів у водії.

Перш за все, зміни стосуватимуться саме процедури складання теоретичних і практичних іспитів. Зокрема, протягом усього часу складання теоретичного іспиту відбуватиметься відео-, аудіозапис не лише особи та рухів її рук, а й екзаменатора та його дій, а також відеозапис усієї площі екзаменаційного класу та екрана монітора робочого місця, на якому особа складає теоретичний іспит.

Також технічно документуватиметься вся процедура складання іспиту з водіння. Фіксуватимуть на аудіо та відео не лише учня та екзаменатора, а й усі їх дії, включаючи рухи рук та ніг. Крім цього вестиметься відео- та аудіозапис дорожньої обстановки попереду і, якщо дозволяє конструкція, позаду транспортного засобу, на якому приймається практичний іспит. Словом, за мету поставлено забезпечити максимальну чесність і прозорість процедури складання іспитів.

«Для такої комплексної фіксації використовуватимемо надсучасний технічний комплекс, який ми вже тестуємо. До кінця року плануємо обладнати такою технікою майже 150 автомобілів. Ми розраховуємо виключно на знання, які автошколи дають кожному з кандидатів, що хочуть отримати право на керування транспортним засобом», – розповів начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик.

Ще один важливий момент – заплановано збільшення терміну, під час його особа може отримати відеофайл з процедури складання іспиту для оскарження результатів.

Крім цього планують скасувати кількість спроб для складання практичних іспитів. Станом на сьогодні, якщо особа тричі не склала практичний іспит – вона проходить повторну перепідготовку з практичного керування транспортним засобом і знову має три спроби.

Якщо ж відповідну норму закону буде прийнято, учень, який не склав теоретичний іспит з першого разу, зможе складати його повторно через 10 календарних днів. Така ж ситуація буде й з практичним іспитом.

Усі ці та інші зміни направлені на максимальну відкритість процедури отримання посвідчення водія та унеможливлення спекуляцій під час складання та прийому іспитів. Водночас про скорочення кількості навчальних закладів чи інструкторів мова не йде.

Також під час наради обговорили питання взаємодії автошкіл з сервісними центрами МВС під час акредитації закладів та атестації їх спеціалістів, внесення автошколами інформації до Єдиного реєстру МВС тощо. Усе це направлено на дотримання усіма сторонами чинного законодавства України.

У кінці зустрічі учасники змогли висловити свої пропозиції щодо покращення та оптимізації взаємодії сервісних центрів МВС з навчальними закладами, а також отримали відповіді на поставлені питання.